Ugrás a fő tartalomra

Neked is egy Coca-Cola!

Biztosan sokan hallottatok már, hogy új kampány indult, és már elég sokan benne vagyunk (már láttuk, hallottuk, vettük, ittuk). Hoztam egy cikket :)

Baranyi Réka: Mettől meddig tart a kampány?

Andok Ágnes: A kampány májustól augusztusig tart, az indulás hivatalos dátuma április 26-a volt, amikor elkezdtük kiszállítani a keresztnevekkel ellátott első termékeket.

B.R.: Csak magyarországi, vagy esetleg világméretű kampányról van szó? Volt-e már külföldön ilyen, vagy ehhez hasonló megmozdulása a Coca-Cola-nak? 

A.Á.: Európai kampányról van szó, mert a 2013-as év nyarát különlegessé szeretnénk tenni, és a Coca-Cola élvezetét, valamint közös fogyasztását igazán személyes, egyedi élménnyé formálni. Természetesen a kampány jellegéből adódóan erősen lokális karakterű, hisz mindenütt helyi nevek kerülnek a palackokra. Az ötlet egyébként Ausztráliából ered, ott a Coca-Cola 2011-ben már indított egy hasonló kampányt, amely rendkívül népszerű volt. Szerettük volna, hogy a Magyarországon és Európában élő fiatalok is átélhessék azt az élményt, amit egy névre szóló és közösen elfogyasztott Coca-Cola jelent.

B.R.: Milyen arányban jelennek meg "neves palackok" a szokásos, logóval ellátott palackokhoz képest?

A.Á.: A keresztnevek a Coca-Cola termékeken jelennek majd meg. Ezek között is a fél literes Coca-Cola, Coca-Cola light és Coca-Cola Zero palackjain. Az 1 és 2 literes kiszereléseken, valamint a 0,33-as dobozos Coca-Cola-n pedig általánosabb használatú becenevek és gyűjtőnevek szerepelnek. A kampány ideje alatt a Coca-Cola az értékesítési partnerekhez csak az egyedi, „Neked is egy Coca-Cola” típusú palackokat és dobozokat juttatja el, de ettől függetlenül – a meglévő készetek fogyásától függően – előfordulhat, hogy egyes helyeken megtalálhatóak lesznek még a hagyományos palackok és dobozok is.

B.R.: Mi alapján választották ki a neveket? 

A.Á.: A nevek kiválasztásánál Magyarország fiatal lakossága, a 13-30 év közöttiek körében leggyakrabban előfordulókat vettük alapul. Névadási adatok alapján kerestük ki a legnépszerűbb hazai keresztneveket.

B.R.: Mely boltokban lehet kapni?

A.Á.: Mostantól a kampány végéig a Coca-Cola csak a limitált kiadású palackokat és dobozokat szállítja kereskedelmi partnereinek. Ez azt jelenti, hogy a nevekkel ellátott palackok folyamatosan kerülnek majd ki a boltokba, így aki májusban nem találja meg a saját nevét, annak érdemes a későbbiekben is keresgélnie a polcokon. Minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy a nevek eloszlása egyenletes legyen, ennek ellenére előfordulhat, hogy nem az összes név lesz elérhető minden egyes elárusítóhelyen.

B.R.: Mi a kampány célja? Honnan jött az ötlet? Mi a koncepció?

A.Á.: A logóváltás ötlete Ausztráliából ered, ahol a kampány nagy sikerrel futott 2011-ben. A kampány a fő célcsoportunkhoz, a fiatal felnőttekhez szól, és a személyes, érzelmi kapcsolat kiépítésére és fenntartására törekszik. Véleményünk szerint a felgyorsult világban és a közösségi média korában még jobban felértékelődtek a személyes kapcsolatok, hiszen manapság gyakran még az elemi közléseinkhez is a digitális csatornákon zajló kommunikációt választjuk. A Coca-Cola mindig is a boldogságot, a barátokkal és a családdal való kellemes időtöltést jelképezte. Azért láttuk el a palackjainkat nevekkel, hogy az emberek élvezettel fedezhessék fel barátaik és családtagjaik nevét a termékeken, és utána velük együtt elfogyaszthassanak egy-egy Coca-Cola-t. A Coca-Cola fogyasztás közösségi élménnyé válása érdekében döntöttünk a termékek személyessé tétele mellett. 

B.R.: Várnak-e bevételnövekedést a kampánytól, vagy egyszerűen csak szimpátianövelő hatással lesz a fogyasztókra? 

A.Á.: A Coca-Cola híres arról, hogy nyaranta nagy volumenű kampányokat szervez. Ezek a vásárlók számára örömteli pillanatokat szereznek és közös élményeket teremtenek. Ez most sem lesz másként. Az újdonság az, hogy ezúttal a Coca-Cola a fogyasztóit egyedülálló módon helyezi előtérbe és a középpontba, azzal, hogy az üdítős palackok millióin tünteti fel vásárlói nevét. Reményeink szerint ez arra is ösztönzi őket majd, hogy barátaikkal és szeretteikkel együtt is elfogyasszanak egy-egy Coca-Cola-t.

forrás:
x

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sziasztok! A blog bezárt. Oldallal kapcsolatos megkereséseket az alábbi e-mail címre küldhettek:  b_szandru@hotmail.com kép: x

DIY / DO IT YOURSELF / AUTUMN / ŐSZI WHATCANIDO / HALLOWEEN

Autumn / Őszi szünet WHAT CAN I DO? / Inspiration

Beköszöntött az ősz... Illetve amit már rengetegen vártatok, az őszi szünet. Használjátok ki a szünet minden egyes napját! What can I do in őszi szünet? Közeledik a Mindenszentek ünnepe, illetve a már Magyarországon is nagy felkapottságnak örvendő Halloween ünnepe.. Faragj tököt! Egy kis kreatívság kell csak hozzá, nagyon jó időtöltés! Egy mécsest belerakva pedig este nagyon szép látványt nyújt. Edz - a szünetben nem lehet kifogás a nincs időm, mert tanulni kell. Ha nem tudsz edzőterembe menni, egy jó futás is elég. Sétálj - barátaiddal, pároddal, akár a szüleiddel - remek kapcsolatépítő hatása van  Olvass, Tanulj (ha nem hagyod a szünet utolsó napjára a feladott házit, sokkal jobb lesz) Nézz sorozatot (ajánló: Teen Wolf, Pretty Little Liars, Gossip Girl)  Nézz filmet Süss Főzz Takaríts, rakj rendet a szobádban Dekoráld ki a szobád Újra itt van az égősorok ideje Vásárolgass - akár a barátnőddel